Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

26 October 2015

Sebelum aku dan selepas aku

Assalamualaikum hai,

Pagi tadi, ada seorang roommate aku membebel dekat aku sebab kalau aku balik hostel, mesti rumah bersepah. Ceh! Macam aku seorang je yang pandai buat sepah tau. *jeling

Dan tadi, bila aku fikir-fikirkan kembali apa yang dikatakan oleh roommate aku pagi tadi, dan berdasarkan bukti-bukti kukuh lagi teging, aku mengaku. Memang aku selalu buat sepah bila kat rumah.

Buktinya,

Semasa ketiadaan aku... Tengok pada katil aku pun jadilah sebagai bukti nak 'jatuhkan' aku,
.
.
.
.
.


Sewaktu aku ada,
.
.
.
.
.


Uhukkkkk. . .

Ohkay, lepas ni aku tak bersepah dah. Janji,


P/s : Aku tak tahu idea apa yang baik untuk tajuk entri ni, jadi aku pakai main bedal je.. huhuhuuu

2 comments:

  1. Alaaaa tak sepah mana pun KTC tengok... Rileksss aaaaaa :P - KTC

    ReplyDelete
  2. tak sepah sangat tuuuu. hahaha

    ReplyDelete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...