Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

27 June 2016

The Winner - 1st-giveaway-by-miss-oren -

Assalamualaikum annyeong,


Seperti yang sedia maklum, ekhem, sekarang tibalah masanya untuk aku tuan punya belog mengumumkan pemenang yang sudi menjayakan segmen The First Giveaway by Miss Oren.


Sungguh, aku tak reti nak karang ayat-ayat semanis cornflakes madu untuk korang tapi I would like to say a big big big thank you to all yang sudi menjengah dan meninggalkan jejak korang untuk blog picisan ni.


Again, thanks.


So here, pemenangnya adalah . . .


Oh jap, sebelum tu, aku cabut undi ni pun menggunakan random.org. Serius, aku tak tahu nak pilih siapa sebab semuanya hebat-hebat belaka di mata aku *ayat klise hahahaa..* So blame random.org kalau bukan korang yang menjadi idaman matanya untuk memilih.


And again,


Pemenangnya adalah ;






--- Anis Khalilah  ---

Tahniah kepada pemenang!




Dan kepada pemenang, sila email aku di missdotdot15@gmail.com untuk sesi menuntut hadiah korang; Sertakan bersama;-
Nama Penuh, Alamat. No. Telefon dan Link Blog.
Once again, thanks.

6 comments:

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...