Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

2 February 2015

Senyum

Assalamualaikum!

Orang yang kenal  aku mesti selalu tegur aku pasal satu benda pada diri aku.. Antaranya :-

"Kau ni, cubalah senyum sikit.  Muka serious memanjang."

Aha.. Ntahlah. Orang kata, orang katalah bukan aku.. Orang kata yang aku ni memang susah sangat nak senyum. Muka asyik serius aje. Pokok pangkal ranting daunnya, memang susah nak nampak aku senyum. Sampai pernah orang cakap yang aku ni sombong! Apajelah..

Macam mana aku nak senyum? Bila aku senyum, orang tak balas. Dah kurus hati aku. Bila aku tak senyum pula orang cakap aku sombong. Haih.

Akhir kata.. Biar orang yang senyum dulu kat kita, jangan kita yang senyum kat orang. Motif? Nanti orang yang tengok kita senyum tu boleh terfall in love pula dgan senyuman kita ni ha.. Ahaks!

P/s: Senyum tak yah cakap pape..

2 comments:

  1. @ Nayfatimah Rasyid : hahaa.. tu lah.. tapi benda tu yang malas nak buat.

    ReplyDelete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...