Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

17 November 2019

Tya Arifin

Assalamualaikum..

Aku beritahu kat sini yang aku jumpa TokTi. Kali ni nak beritahu yang aku jumpa menantu TokTi iaitu Tya Arifin.

Aku kenal dia waktu post dia melalui ruang explore Instagram. Masa tu, dia post gambar dia baby shower. Tengah mengandungkan Arif. Cantik gila. Aku terus follow. Saya follow orang yang cantik dan kacak saja. HAHAHAHAHA

Dan tahun lepas, Tya launch produk jamu dia. Orang Indonesia dengan jamu takkan terpisah, kan? Mereka cantik pun sebab minum jamu.

Masa awal-awal dia perkenalkan produk jamu Mutyara tu, aku tak berapa kisah pun. Sebab dah mind set yang jamu tu pahit.

Tapi, mula bulan 7 tahun lepas. Beberapa bula selepas Mutyara Beauty dah dilancarkan, aku tengok feedback dan reviews di Instagram Tya, aku macam berkenan. Terus beli trial pack jamu tu dekat agent di JB.

and suprisingly, jamu tu TAK PAHIT. Rasa manis, pedas, masam. Yang pastinya, rasa jamu tu sedaplah.

Dan terus, bulan march haritu, aku join untuk jadi agent tanpa modal Mutyara Beauty bila Tya buka kekosongan tu. It's free, so why not? Tapi, aku bukan jadi agent untuk JB lah. Aku jadi ATM untuk Penang, kerana aku belajar di USM. Dan masa aku banyak di sini.


She's so beautiful. Serius! Cantik sangat. So humble. Baik budi bahasa. Kelakar. Add to list, new person to admiring. -_>

p/s: Kalau berminat dengan jamu Mutyara, bolehlah dm saya di Instagram. Nak tahu khasiat, feedback, review jamu pun boleh dm saya. Berminat dengan saya pun boleh dm jugek

No comments:

Post a Comment

Everyone growing up by making a mistake.