Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

15 August 2020

Pakai stokin masa tidur

 Assalamualaikum hai.

Korang pakai stokin tak waktu tidur?


Aku mula pakai stokin waktu tidur masa 2016. Mula-mula pakai sebab masa tu ada housemate masa diploma aku tidur pakai stokin. Jadi, aku pun cubalah.

Suprisingly, it was a good idea. Entahlah.

Pakai stokin waktu tidur buatkan tidur aku lagi nyenyak dibanding tak pakai stokin. Nyenyak yang sangat-sangat nyenyak. Nyenyak yang aku hanya tersedar bila jam loceng bunyi. Deep sleep.

Aku akan sapu losyen dulu baru sarung stokin.

Oh, aku guna stokin yang aku beli di Mr DIY. Bukan stokin yang kita guna untuk pakai kasut tu tau. Stokin yang berbulu. Lembut je. Tapi, kalau nak guna stokin biasa tu pun boleh jugak.

Cubalah. Anda pasti berpuas hati.

2 comments:

Everyone growing up by making a mistake.