Home Driver Karya Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

18 October 2020

Coffee

 Siapa suka coffee?


Ada orang tak boleh minum coffee sebab nanti migrain. Ada orang suka gila coffee sampai jadi coffee addicted.

Tapi, aku kalau minum coffee aku akan automatik mengantuk. Dan ia hanya applicable bila aku minum coffee saja. Aku takkan mengantuk kalau ambil kafien, tapi kalau coffee aku akan cepat betul mengantuknya.

Orang lain bila minum akan celik segar-bugar aje mata. Aku pulak akan terus cepat-cepat cari bantal untuk tidur.

Aku adalah tanya yang pakar, mereka cakap kalau mengantuk bila ambil coffee tiada masalah ye. Ada 1:100 orang macam tu. Dan salah satunya akuu..

Jadi bila nak stay up buat kerja, aku diharamkan untuk ambil coffee ni. Aku akan tengok ajelah orang lain yang mata segar lepas minum kopi. Selalunya aku akan tidur dulu setengah jam baru boleh stay up lama-lama.

Aku rasa aku jadi macam tu sebab masa diploma dulu, aku coffee addicted. Aku akan mulakan hari aku dengan secawa kopi baru pergi kelas. Bila dah hari-hari melayan, dia jadi imun.

Ya ke?

No comments:

Post a comment

Everyone growing up by making a mistake.