Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

15 September 2015

H.A.M.B.A.R

Assalamualaikum hai,

Yeah, tajuk hari ini adalah hambar. Hambar merupakan sejenis emosi yang

Adios


lebih kurang serupa itulah. Ohh, aku tersangat suka bila Squidward buat muka macam tuh. Tak tahu kenapa,

Dapat ilham selepas, salah seorang dari housemate aku kasitau sewaktu makan malam tadi, mengatakan yang rumah yang kami sedang duduki ini, semuanya hambar.

Hahaa,, aku tak tahulah apa masalah mereka nak cop kami sedemikian.

Hambar ya?

Tapi kenapa aku rasa tidak? Kitaorang okay aje dengan hidup macam ni. Masih boleh berhuha-huha lagi satu rumah sampai rumah bawah kitaorang kasitahu yang rumah kitaorang sangat bising!

Oh man.

Mereka berbicara lagi, mengatakan yang seisi rumah kami ini, tidak bergaul dengan rumah-rumah yang lain. Ohh ya sis? Serius ah?

Jadi aku nak tanya, apa masalah anda untuk cop kami hambar? Sedangkan kami bahagia bersama.

Lagi satu, berkawan dengan orang terdekat dengan kita dulu kot baru nak kawan dengan orang jauh. Dah kalau kawan di sebelah kau tak nak dekat dah pergi cari kawan jauh, memang rumah tu takkan berseri.

Heh!

2 comments:

  1. Hahaha Diorang tuu laa yang buat lawak hambar. Sebab tetiba jer cakap orang lain hambar. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah,, aku pun rasa macam tuh.. tetiba je datang 'gosip' tu uollss.. haih

      Delete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...