Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

3 March 2016

Fuh~~

Assalamualaikum annyeong..



Tidak dinafikan, minggu ni antara minggu yang teramat menyesakkan jiwa dan raga. Sangat sesak. Sampai serabut kepala. Macam nak maki je semua orang yang lalu-lalang depan aku. Huhuhuu

Well as a student life, jaranglah satu hari tak sesak en en enn??

Pergi kelas dengan mata panda dah jadi satu benda yang normal sebab nak siapkan assignment. Heh

Tapi silap sendiri juga sebab buat kerja last minute. Memang patut menyalahkan diri sendiri kerana hal tu.

Dan lepas je aku selesai presentation dan quiz account siang tadi, aku mampu melepaskan nafas lega untuk sepanjang minggu ni, sebab itu tandanya

BERMULALAH CUTI MID SEM aku untuk sem kedua ni.

Yehaaa, esok balik JB. Tak tahan dah dengan homesick aku ni.

P/s : Mama cakap aku anak manja sebab asyik homesick je. ==.

2 comments:

  1. tapi, bila dah habis study..rasa rindu pula hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa, tu lah pasal. peliklah dengan hidup ni. huhuhuuu

      Delete

Everyone growing up by making a mistake.