Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

31 August 2015

Happy Anniversary!

Assalamualaikum hai,

Tanggal 31 Ogos bukan saja merupakan Hari Kemerdekaan Malaysia, tapi juga merupakan Hari Ulangtahun Perkahwinan Mama dengan Ayah.



Yang Ke 23 tahun.

Kelmarin, pada 28-Ogos, aku selamat tiba di negeri kelahiran aku. Yeahhh,, rindu Johor, rindu rumah, rindu famili kot. Dah alang-alang dapat cuti ni kan, so apalagi, terus kemas barang angkut bawa balik JB.

Ingatkan nak balik malam Khamis lepas habis kelas, tapi sebab Khamis tuh aku ada mid-term, jadi terpaksalah tangguh ke hari Jumaat.

Sedih~

Dan, aku masih tak tahu lagi nak kasi apa pada Mama dengan Ayah untuk esok. Siblings aku yang lain pun diam aje. Tak macam tahun lepas.

Sebab tahun lepas, kitaorang rancang memasing bagi duit dan beli kek. In advance, malamnya tuh ada buat makan-makan kat rumah mak saudara. Lagilah meriah kau!

Rasa suka sesangat, bila dapat tengok muka Mama dengan Ayah terkejut bila kitorang masuk tetiba bawa kek. Hohoo..

Tapi tu cerita tahun lepaslah.

Cerita tahun ni, aku tak pasti lagi macam mana.

Apa-apa pun, tunggu ajelah esok. Baru tahu macam mana Allah nak kami semua manusia ni menjalani hari itu.

Ohkay, Happy Independence Day!

No comments:

Post a Comment

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...