Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

23 May 2015

Dia 'Kembali'

Assalamualaikum..

Dia? Siapa dia? Aha,, aku pernah beritahu dekat sini.

Maksud aku dia 'kembali' kat sini bukannya dia hidup balik. Ohoi, mahu pengsan aku kalau tengok dia berdiri depan aku.. huhuu

Maksud aku dia kembali adalah,

malam kelmarin, entah macam mana aku boleh termimpi pasal dia. Dalam mimpi tu, dia senyum kat aku. Senyuman yang tak pernah aku tengok sepanjang dia hidup. Serius.

Banyak yang kitaorang buat dalam mimpi tu. Tapi yang paling aku ingat part dia senyum kat aku tu aje. Yang lain aku lupa. Huhuu..

Haih.

Perasaan aku? Satu aje yang aku boleh sebut kat sini, rindu. Ya. Aku tersangat-sangat-sangat rindu dia.

Hmm..

Okeh, itu aje nak cerita~

2 comments:

  1. Kalau rinduu mesti kadang terbawak bawak ke mimpii.. huuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalunya macam tu lah.. huhuu

      Delete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...