Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

11 May 2015

Sembunyi

Assalamualaikum,

Mama cakap; aku selalu buat something diam-diam, which mean, bila aku buat sesuatu tu takkan ada orang tahu melainkan diri aku dan juga The Creator. Contohnya macam aku tengah buat sesi mengganti puasa ke, planning pi memana ke, nak buat surprise untuk sesiapa ke, mesti aku akan buat sendiri. Dan tahu-tahu dah ada benda tu, dah selesai benda tu.

Dan Mama cakap lagi; nanti bila aku dah kaya pun diam-diam gak kot!

Masa Mama cakap tu, aku hanya mampu gelak aje. Hahaa, tapi jauh di sudut hati, insya-Allah tidak, Ma! Aku takkan kaya tanpa doa dari Mama dengan Ayah. Buat apa aku nak sembunyikan kekayaan aku dari Mama kalau punca aku kaya adalah dari Mama?

Okay, itu aje nak beritahu.

No comments:

Post a Comment

Everyone growing up by making a mistake.