Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

29 June 2015

1st Segment by Black Queen

Assalamualaikum hai,

Jadi, segmen ni mengenai:-


describe tentang diri korang dalam satu perkataan, dan huraikan sekreatif mungkin, pendek2 pon takpe :)

Okay, ada banyak sebenarnya, tapi aku suka nak cakap yang aku ni seorang yang hati-tisu

Err, satu perkataan kan tu? Hahaa

Ya, hati lembut. Aku tak boleh tengok situasi atau keadaan yang sangat menyentuh jiwa. Rasa nak meleleh je air mata ni. Sampaikan, cerita hindustan yang orang lain anggap tak sedih pun, kalau dah hero ngan heroinnya keluar ayaq mata, memang menangis juga aku sorok-sorok! Hehee

Ohkay, tu aje.

Daaa~~

1 comment:

  1. hi dear, thanks join segmen. goodluck tau ;)

    ReplyDelete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...