Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

11 June 2015

Couple Satu Kelas

Assalamualaikum,

Sekadar Gambar Hiasan
Hui hui..

Tak kisahlah samada couple satu kelas, satu pejabat, satu company atau sewaktu dengannya. Jangan kau fikir pi couple dengan satu kelas sudah ler~~ Pang nak pang?

Okay, ni nak cerita. Idea entry ni datang masa tengah syok menghayati lagu Maher Zain tadi. Entah apa kaitannya pun aku tak tahu. Hahakks

Jadi, teringatlah masa zaman-zaman aku form 4 & 5.. Form  4 & 5 kan kelas aku sama aje. Tak bertukar sebabnya sama aliran. Dan kalau ada yang naik atau turun kelas pun, kelas aku takkan masuk dalam list. Sebab kelas aku memang satu aliran aje yang takkan ada kat memana kelas. Faham sendirik lah. Malas nak terang. -_-

Diteruskan cerita. . .

Masa form 4 ada satu and masa form 5 pun ada juga kelas aku couple. Couple satu kelas,

Masa form 4.. Aku memang tak tahu menahu langsung pasal diorang ni tengah hangat bercinta. Serius. Setiap hari aku duk tengok muka diaorang, tapi aku langsung tak sedar, tak perasan yang mereka bercinta. Yang peliknya, hanya aku seorang aje tau yang tak tahu. Aku seorang. Diulangi, seorang!

Aku dapat tahu diaorang couple pun sebulan selepas diaorang clash! Ulang, sebulan selepas, okay! Macam dungu siakk..

Then, form 5. Yang ni memang satu kelas tak tahu yang diorang couple. Dapat tahu pun selepas lima bulan diaorang declare. Punyalah pandai mereka sembunyikan hubungan mereka berdua.

Dan Alhamdulillah, kedua-dua pasangan tu dah clash. Eh! Aku tak tahu senanya untuk apa Alhamdulillah tu. Mungkin sebab diaorang dah ingat dosa, itu yang mereka break kan? Hiks


So, korang pernah couple satu kelas????

6 comments:

  1. hahahhahaha ina tak pernah lagi couple satu kelas.. tapi ada lah juga (ramai sbnrnya) kawan2 ina yg couple satu kelas.. tp dlm hati terlintas juga, tak awkward ke bila nk buat something, mcm rasa kita ni diperhatikan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha betul.. lagi-lagi kalau kena marah dgan cg bab tak siap homework, tak rasa malu ke? haih

      tapi bialah mereka~~ huhuu

      Delete
    2. Adik saya kapel satu kelas gn bf dye elok je diorang kapel org lain tau

      Delete
  2. yaa ,apalaa rasanyaa tu . tp nt klau break pulak . malu laa tiap2 hari jmpa ex .hahaha , silap2 kna bwak gb tu pun klau msii brminat . hahaha , lols

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, yg ni lagilah. Still cannot brain macam mana depa tengok each other lepas break tu. kah!

      Delete

Everyone growing up by making a mistake.