Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

1 June 2015

Dengar Lagu

Hai gaisss, Assalamualaikum,

Pernah tengok keadaan yang macam ni,?

Credit

Mesti pernah, bukan? Atau kauorang yang buat? Hahaa.. Eh kalau macam tu, sama lorh dengan aku.

Selalu aku buat. Nak buat omwork (cerita tahun lepas), layan laptop, tengok tv, tidur and etc.

And selalu juga aku kena baling dengan surat khabar, dengan pen, buku, majalah, ada yang sampai aku kena cuit sampai TERmelatah, kena maki pun ada gak, bila orang panggil saat-saat aku buat macam tu, tapi aku tak dengar.

Mana tak nye, dah kalau buka volume super high, mana nak dengar. Iya dakk?

4 comments:

  1. Masa remaja dulu hobi akak laa cmni..layan MP3 player sampai tak sedar ada pengumuman nak buat Fogging Nyamuk..Sedar2 asap berkepul dalam bilik..last2 masukkan kepala dalam almari baju..nasib baik tak kojol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa dasyat! .. tak pernah lagi kena macam ni (:

      Delete
  2. betul tu :-)

    ReplyDelete

Everyone growing up by making a mistake.