Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

8 January 2016

Cuti Sudah Habis, bro

Assalamualaikum heya,



Lol, haha sedih sebenarnya bila dapat tahu yang cuti sem aku dah nak habis. Haih haih. I was like,

"Kenapa cepat sangat?"

"Ehh bukan baru start cuti ke?"

Pejam celik pejam celik, dah dua bulan juga aku cuti sem. Serius lama gila. Inilah antara cuti sem paling lama. Ikutkan, minggu lepas lagi aku dah kena balik asrama, tapi sebab ada hal-hal tertentu yang berlaku di kolej, menyebabkan cuti ditambah lagi.

Ehh tu pun tak puas lagi cuti kot.

Dan, bermulalah kesibukan dengan segala assignment dah segala macam kerja nanti. Yang tu aku tak kisah sangat. Yang aku kisah, waktu makan aku mesti tak menentu. Hahaa, aku kisah pasal makan je. Benda lain, watlek watpeace sudah.

Ohh, mesti akan rindu Mama dengan Ayah jugak. Masakan Mama sekali. Katil aku pun tak dilupakan. Haih haih, macam nak angkut je semua bawa balik asrama.

Homesick begin again, I think. T,T

4 comments:

  1. tu lah kan, tak puas rasanya cuti ni. kenapa sekejap saja masa berlalu? hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa, betul.. sekejap sangat masa berlalu.. tahu tahu dah habis cuti

      Delete
  2. i feel that sis! cuti adalah isu besar utk pljr...raa mcm nak cuti je..tp demia masa depan yang gemilang ku sanggup korbankan....
    ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa, ya perfectly. cuti adalah isu besar untuk pelajar

      Delete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...