Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

3 January 2016

T.O.P Big Bang

Heya assalamualaikum,

Disebabkan Abang dengan adik perempuan aku tersangatlah meminati TOP Big Bang, jadi aku pun tengah duk masa lapang ni, search lah pasal 'keistimewaan' si jejaka Korea ni. Tak payah jauh-jauh, pergi dekat Instagram dia aje.


Dan setelah dibelek Instagramnya, I was like, gila. Nak tergelak semua ada. Dan aku rasa antara ramai-ramai artis dekat dunia ni, dia seorang je kot macam ni.

Sumpah lawak weh bila buka Insta dia.

Penuh dengan gambar-gambar macam ni,



So, ada antara kauorang yang minat dia? Put your hands up, gais.

Ohkay, bye~

11 comments:

  1. hahahhahhaha!!! peminat pasif top di sini!

    ReplyDelete
  2. hehe. x minat sgt top. minat GC dgn Taeyang..hehe

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. okaylahtu, aku tak minat semua. Kah!

      Delete
  4. angkat tangan dan kaki dah ni, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohkay dah boleh turun. huhuhuu

      Delete
  5. Angkat tangan tinggi tinggi ^v^

    ReplyDelete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...