Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

12 January 2016

Julia

Assalamualaikum heya,


Semalam, masa tengah seronok tidur, aku dengar adik aku duk sebut nama Julia. First aku ingat dia duk sebut-sebut nama Julia sebab nak kenalkan awek dia pada Mama. Aku ingatlah. Tapi rupanya,

Julia tu nama kucing.

K. Nak gelak pun ada.

Kucing yang tiba-tiba datang rumah. Warna oren macam tu. Dan selamba badak air dia je letak nama kucing yang baru dia jumpa tu, as Julia. Heh,

Tapi kan, sedap juga nama Julia ek? Kah!

6 comments:

  1. Ohhh..haha. Kreatif adik kau. Tapi kena jaga adik kau tu, jgn bercinta dgn kucing smpai x kahwin lak, siap bg nama julia ni.huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa.. baiklah. akan ku jaga adik aku sampai dia kahwin dengan manusia. kah!

      Delete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...