Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

3 January 2016

Back To School

Assalamualaikum heya,


Seperti semua sedia maklum, esok akan bermulalah hari pertama persekolahan bagi negeri Johor dan negeri yang mula bersekolah pada hari Ahad.

Dan serius aku rasa bahagia betul bila dah mula sekolah ni. Lepasni tak adalah lagi aku dengar suara adik aku yang banyak mulut tu. Kah! Heaven betul hidup aku lepas ni. *bunga-bunga bahagia muncul*

Eh, aku rindu nak sekolahlah. Masa Ayah belikan beg sekolah untuk adik-adik aku, aku sedih betul sebab Ayah tak belikan beg dengan baju sekolah untuk aku juga. Memang masa tu tak sedar diri betul yang aku dah habis sekolah.

Lepastu tadi masa kedua adik aku tengah bahagia kemas jadual dan iron baju sekolah, aku siap WhatsApp kawan aku tanya jadual kelas untuk esok apa. Then, padan muka aku sebab kena gelak.

Tapi hampeh betul dengan kawan aku tu sebab selepas itu, dia update Momment dekat WeChat tanya apa jadual kelas esok. Tiru ayat aku. Ceit!

Ohh, aku patut tidur sekarang. Esok nak sekolah. Tak nak terlambat bangun. Bye gais,

2 comments:

Everyone growing up by making a mistake.