Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

4 January 2016

First Anniversary

Heya Assalamualaikum,




Tadi masa tengah belek telefon, tetiba keluar pop-up window beritahu yang harini merupakan First Anniversary Blog Miss Oren! Horey!

Dah setahun blog ni bersama aku. How time flies. Rasa macam baru malam tadi aku duk fikir pening-pening nak letak template apa untuk blog ni. Tup-tup, nah! Dah setahun.

Sepanjang setahun bersama, banyak kali juga template dan sebagainya bertukar. Hahaa, normallah tu bagi setiap blog. *Aku rasalah*. Dari template biasa, bertukar ke blogskin bertukar ke itu, ini dan kembali pada yang asal. - sebenarnya aku nak ajar kat blog supaya jangan lupa asal usul. Hahaa!

Ingatkan haritu nak tukar header and what so ever, tapi sembang kemain abadi. Puncanya, malaslah. Asal malas je, semua benda tak berjalan. Yang dirancang pun ke laut. Hailah, tapi tak apalah. Nanti-nanti aku tukar ya.

Ohh, perlukah aku kasi hadiah sempena first anniversary? Kah!

6 comments:

Everyone growing up by making a mistake.