Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

31 December 2015

Epilog 2015

Heya Assalamualaikum,



Ehh dah epilog 2015 dah? Cepatnya lahaii.. Kenapa rasa macam baru semalam 30 haribulan?!!

Err, kepada blogger-blogger yang tag aku dalam soalan-soalan dan Liebster Award tuh, maaflah sebab aku still hutang pasal benda tu sebab tak jawab lagi. Huhuhuu, ingatkan nak siapkan semua hari Ahad yang baru lepas ni tapi sebab aku demam hampir tiga hari, terpaksa tangguh lagi benda tuh. Maafkan saya.

So nampaknya, hari-hari terakhir 2015 ni meninggalkan sedikit kenangan untuk aku bawa ke 2016. Sedikit kenangan yang menyeksakan. Heh, batuk yang masih tinggal selepas kebahnya sebuah demam.

Lol, setahun aku batuk! Kah!

Dan, banyak juga wishlist aku untuk tahun 2015 ni yang berjaya aku capai. Alhamdulillah for it. Err, tapi ada beberapa yang masih belum capai lagi antaranya nak take a selfie with my Kim Jong Kook! Kah!

Dan kepada anda yang membaca ini, maafkan salah silap saya walaupun anda tidak mengenali saya. Ke dah kenal? Hehehee,

So, azam aku tahun 2016 ni nak sumbat mulut adik aku dengan bola biar dia diam tak banyak cakap!

Ohkay bye~~

P/s : Mama aku tak kasi sambut New Year, gais! So, no mercun depan rumah.

6 comments:

  1. nice story mlm nie..
    Akk pun x pergi mana pun mlm nie...
    duduk depan pc..menulis sambil mendengar muzik..:)

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru 2016 :) be happy and stay strong!
    kesian dengan adik tu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, Selamat Tahun Baru 2016 jugak. I'm always happy, don't worry. hiks

      Delete
  3. selamat tahun baru ya :3

    ReplyDelete

Everyone growing up by making a mistake.