Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

17 January 2015

Kenangan

Tadi sesaje on facebook.. scroll punya scroll terjumpa gambar lama yang classmate aku post.. Dari gambar berbuka sesama, hari guru, hari sukan, beraya sesama, graduation sesama, sampailah yang last mase perjumpaan terakhir sehari selepas tamat SPM kat rumah cikgu kelas..

Tersenyum jek bibir ni bila tengok semua gambar gambar tu.. Rasa macam cepat gila masa berjalan.. Sampai tak sedar langsung yang umur makin meningkat, dan dah tinggalkan zaman sekolah.. huhuuu

Then baru ingat yang gambar gambar tu semua ada aku simpan dlam phone aku.. Tapi sayang, phone aku rosak and sume gambar tu aku simpan dalam phone bukan dalam memory card. Sadis. Dan dalam sekelip mata aje aku hilang kenangan yg paling berharga tu.. aih.

Aku tak kisah barang aku yg lain hilang, tapi asalkan bukan kenangan.. Ohh myy phone..

Ni tengah meraung sebab kenangan hilang ke phone rosak ni?? Hahaaa

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Everyone growing up by making a mistake.