Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

19 January 2015

Permohonan UPU sesi 2015/16


yeahhh.. Bila dapat tahu pasal benda ni aku dah rasa, dup dap dup dap aje.. Aih. Permohonan ni baru aje buka tadi jam 12 tengah hari sampai bulan april nanti. Masa panjang lagi.. Selepas dah dapat tahu result SPM nanti pun korang nak isi pun boleh gak boleh permohonan ni..

Ohh ya, kena ada no pin gak okeh.. Dan bila aku ingat no pin yang aku dah beli dengan kawan-kawan haritu, terus menggelabah aku cari kat mana aku simpan nombor pin tu. Haih.. Siap tanya mama lagi kat mana aku simpan.. Apejelah.. Nasib baiklh aku dah scan dulu slip nombor pin tu sebelum aku hilangkan slip tu.. Nasiblah..

[Laman web rasmi permohonan UPU]

Hopelah aku dapat apa yang aku nak through sini.. Huhuu

2 comments:

  1. samalah jugak sekarang ni dupdapdupdap nak isi upu tapi no pin pon belum beli lagi haha

    ReplyDelete
  2. @ Farhanah : hahaa.. amboi semangat betul nak isi... heh

    ReplyDelete

Everyone growing up by making a mistake.