Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

17 December 2015

13 JAM

Assalamualaikum heya,


Credit given to:-


Semalam, memang hari yang penuh dengan kelam-kabut.

13 Jam. Hanya 13 jam masa yang aku ambil untuk selesaikan semuanya.

Yeah, pasal MARA yang tak pernah selesai.

Penat? Heh, giler tak penat. Macam nak tidur seharian je weh.

Semalam, aku kena pergi KL sebab nak selesaikan MARA. Kena hantar dokumen MARA ke Jabatan Kewangan Kolej aku.

So, dalam masa 13 Jam tuh, aku boleh bertolak dari JB-> KL -> JB.

Huh. Tersangatlah penat.

Naik bas dari Larkin dalam pukul 8.00 am, dan sampai KL pukul 12 tengahari. Lepastu pergi asrama sebab nak ambil dokumen MARA yang aku tertinggalkan, dalam pukul 2 aku sampai kolej dan selesaikan segalanya. Dan, makan apa semua, naik bas pukul 4.30 petang dan sampai JB semula pukul 8.30 malam.

Fuh, penatnya sepenat aku yang menaip 180 km/j. Sangat penat.

Dan,

Aku rasa,

Nak tidur walaupun Mama tak kasi tidur selepas Asar.

Heh.

Rest In Peace, for me gais.

4 comments:

  1. letihnya!! nanti lepas isyak tidurlah sepuas-puasnya. hehehe

    ReplyDelete
  2. kalau saya dah penat terus lelap...but first thing..kena buang bau perjalanan dulu...hehehhe

    ReplyDelete

Everyone growing up by making a mistake.