Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

23 December 2015

Pemalas atau...?

Heya,



Selalunyakan, kalau Mama ada dekat dapur dan masa tu kalau aku tengah tengok menonton TV ke, atau tengah melayan benda lain ke, mesti aku akan suruh Mama buat air untuk aku.

Tak kisahlah samada masa tu Mama just datang dapur nak masak ke, nak minum air ke, nak tengok makanan yang tinggal ke ataupun nak tengok keadaan dapur ke-sebab Mama tahu anak-anak dia kalau pergi dapur mesti akan bersepah- mesti aku akan suruh.

Mesti punya.

Tak,

Aku bukan pemalas. Serius ni,

Aku just nak bermanja. Huhuhuuu..

Dengan siapa lagi aku nak bermanja kalau bukan dengan Mama sendiri. Heh,

Okay, tu je nak bagitahu. Bye

4 comments:

  1. lain pulak dgn mak sy, huhu.. bila suruh buat air, jawabnya.. buat sendirila tangan ada kaki ada. err hahha

    ReplyDelete
  2. bila lagi dapat manja dengan mak kan? ^_^!
    nasib baik mak awak laynkan aje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa,, tu lah. nasib baik my mom layankan je

      Delete

Everyone growing up by making a mistake.