Home Owner Gais Karya RulesReview
"Keep smile even your heart bleeding." - Saidina Ali.

26 December 2015

Never Ever Like You, tho



Kau kena ingat satu hal,

Tak semua manusia suka pada kau,

Jangan perasan yang dia pandang kau dia akan suka kau,

Mungkin dia pandang kau sebab dia mengutuk kau,

Mungkin juga dia pandang kau sebab kau terlalu hina pada mata dia.


Kau,

Kena sedar diri

Jangan cepat sangat perasan,

And,

Never ever let people bring you down.

Just, prove that you are strong enough to face the reality,

Prove them wrong

Prove them that you can.


Ingat,

Manusia bertopeng tu ada kat mana-mana.


Lol, aku tak tahu kenapa dengan diri aku semenjak dua menjak ni. Emosi bercelaru betullah. Asyik post entry apa yang otak dan fikiran aku katakan aje. Heh,

6 comments:

  1. Ye sgt stuju :')
    Tak semua org suka kita kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. ntah-ntah, boyfie sendiri pun tak suka kita. ehh?!

      Delete
  2. btul2 tak smua org suka kita tapi just be positive. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. don't let people bring you down, tho

      Delete

Tekanlah aksara-aksara yang indah maka jadilah ayat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...