Home Creator Creation Review
Everyone has to hit the bottom before they climb back up in their lives. - Kang Gary

14 December 2015

Pentaksiran Tingkatan 3 | PT3

Heya assalamualaikum,


Tanggal 14 Disember 2015 | Isnin, bersamaan dengan 2 Rabiulawal 1437 H, merupakan hari yang dinanti-nantikan setiap pelajar tingkatan 3.

Lol, aku tak reti nak berkumadimah. Haih,

Dan adik perempuan aku, antara salah seorang pelajar PT3. Dan, tak semena-mena, dia boleh pulak kejut aku pepagi buta suruh teman dia ambil result PT3.

Nervous lah tu nak ambil sensorang!

Dan aku punya kejam, aku hantar dia sampai depan sekolah je, biar dia masuk ambil result sendiri. Dan aku duduk dalam kereta baca Seramshit. K.

Dan dalam lima belas minit lepastu, result pun dah berada di tangan.

Tengok dari jauh dia senyum sambil jalan bawa segala macam kertas kat tangan pun dah boleh tahu dapat berapa.

Okay, Alhamdulillah, seperti yang dia jangka.

Total,

Dapat 7A 2B 1C..

Lol, tak puas hati gila aku bila Mathematics dia dapat C. Haih, akak kau ni minat Math macam mana kau boleh tak minat ni?

Tampar kang.

So, seperti yang aku janjikan sebelum ni, kalau dia dapat 5A ke atas, aku akan bagi dia a big Kisses.




Dan, terimalah hadiah dari aku.

Bye,

4 comments:

Everyone growing up by making a mistake.